- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
HighCo Shelf Service, dé in-store communicatiespecialist in België en Luxemburg, neemt de activiteiten van Store Media over. Store Media is een bedrijf dat affichageruimte aanbiedt op de deuren die de magazijnruimte scheiden van de aankoopzone in het winkelpunt. Dankzij deze overname kunnen merken beroep doen op een extra in-store communicatienetwerk om zo hun zichtbaarheid in de verkooppunten aanzienlijk te vergroten.
De communicatiedrager, voortaan VISION DOOR genoemd, vertegenwoordigt het grootste in-store billboard-netwerk van 2 tot 4 m² in België. Deze drager is onvermijdelijk in haar omvang en bevindt zich op een locatie met zeer veel passage. HighCo Shelf Service biedt deze mediaruimte aan in meer dan honderd winkelpunten bij Carrefour hypermarkten, Match en Cora voor een campagne van twee weken.
“De overname van de activiteiten van Store Media is een strategische stap en onderstreept de groeiambitie van ons bedrijf in België. Met dit nieuwe product beschikken we over een nog bredere waaier aan oplossingen in het fysieke winkelpunt. Zo'n groot formaat van affichage is een geweldige tool voor de merken om hun zichtbaarheid in de winkelpunten nóg meer te verhogen”, reageert Didier Navette, marketing manager bij HighCo Shelf Service. Dankzij deze tool bedraagt de ‘sales uplift” minimum 12% en soms zelfs meer.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?