Paulette Chheav
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Paulette Chheav
Hubside.Store, de Franse keten gespecialiseerd in heropgelapte multimedia, opent morgen in Louvain-la-Neuve zijn eerste Belgische winkel. Het wil dit jaar nog 20 winkels openen in ons land en 100 in Europa.
Nadat het niet minder dan 50 winkels in Frankrijk opende in minder dan een jaar tijd steekt de jonge en ambitieuze Franse keten Hubside.Store de grens over. Dit weekend opent het zijn eerste Belgische winkel in Louvain-la-Neuve. Dit jaar moeten er 20 winkels openen in België, beginnend in Doornik en Brussel. De verdere uitrol gaat verder in Vlaanderen, in de herfst. De lancering in België maakt deel uit van een groot Europees offensief: tegen het eind van dit jaar moeten er internationaal 100 winkels komen, tegen 2023 moeten het er 500 zijn.
Hubside.Store houdt zich bezig met multimediaproducten en technologische producten, nieuw of hersteld, maar heeft ook vernieuwende diensten zoals verhuur. Het werd in 2019 getest in het departement van de Isère, waarna het een snelle opmars kende in Frankrijk. Waarin het uniek is? Terwijl de markt van de herstelde multimediatoestellen zich vooral online afspeelt, zet Hubside.Store in op fysieke winkels, vanuit het vertrekpunt dat niets boven contact met het product en persoonlijk contact en advies gaat als het over het concretiseren van de verkoopintentie gaat. Het is tegelijk mogelijk om online te kopen via de keten die ‘phygital’ is in de echte zin van het woord.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?