- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Ongeacht algemene trends blijft innovatie ieder jaar een belangrijke driver in élke categorie. Dus ook in die van de softdrinks.
“In 2022 werd meer dan een kwart van de categoriegroei in waarde gedreven door innovaties”, zegt Bart Desmedt. En 6 van de 10 meest succesvolle innovaties in 2022 op het vlak van kassa-omzet werden door Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) op de markt verdeeld. Hij verwijst met name naar Fuze Tea Black Tea Peach Elderflower, What The Fanta, drie nieuwe varianten van Monster en Capri-Sun Jungle Drink.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?