- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Lidl lanceert ‘Lidl trakteert…’, een nationale mediacampagne waarin de discounter studenten oproept om meer fruit en groenten te eten. Tot 12 oktober kunnen studenten deelnemen aan een wedstrijd waarmee 1.000 onder hen een academiejaar lang elke week kosteloos hun hippe ‘Lidl Bag’ tot aan de rand kunnen vullen met verse groenten en fruit.
“Met de actie willen wij bij Lidl de drempel naar studenten verlagen om toch ook naar dat stuk fruit of die groenten te grijpen op kot”, legt woordvoeder Pieterjan Rynwalt uit. 75% van de studenten eet immers ongezond, blijkt uit een onderzoek van iVox in opdracht van Lidl.
“Maar uiteraard hopen wij ook dat de studenten die langskomen dit schooljaar niet alleen binnenwippen voor hun portie gratis groenten of fruit, maar overtuigd geraken om ook hun tube tandpasta of gehakt te komen kopen.”
Lees ook: Lidl pakt uit met ‘gezonde kassa’
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?