- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De groep Lotus Bakeries heeft er een goed jaar opzetten. In 2013 groeide de geconsolideerde omzet van de groep met 15,2% tot 332,3 miljoen euro. Het merk Lotus groeide 7% dankzij de internationale groei van speculoos en wafels en de introductie van Dinosaurus-koeken bij ons.
De totale omzetgroei van de groep zonder Biscuiterie Willems bedraagt ruim 7% en is volledig toe te schrijven aan “branded groei”. In België kon het Lotus merk kon haar marktaandeel in België in belangrijke mate versterken dankzij mediacampagnes en de introductie van Lotus Dinosaurus, die “een belangrijke rol” gespeeld heeft in het goede jaar van de koekjesmaker.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?