- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Maud Leschevin wordt vanaf 1 februari de nieuwe Chief Customer Officer bij Tom&Co, de grootste Belgische dierenspeciaalzaak. De voormalige Chief Commercial Officer van Standaard Boekhandel en General Manager van CLUB zal onder meer instaan voor de digitale strategie, de verkoop en de marketingcoördinatie van Tom&Co.
Maud Leschevin bekleedde de voorbije twintig jaar verschillende toonaangevende posities in de marketingsector voor bekende bedrijven op de Belgische markt zoals Unilever, Carrefour en Standaard Boekhandel. Zo wist ze het merk CLUB nieuw leven in te blazen, leidde ze de integratie van CLUB in Standaard Boekhandel in goede banen en stond ze de voorbije jaren aan het hoofd van de verkoopteams van beide bedrijven. Bij Tom&Co zal Maud Leschevin verantwoordelijk zijn voor de coördinatie binnen de groep van de marketing, de netwerkuitbreiding, de verkoop en digitale strategie.
“Voor CLUB heeft Maud verwezenlijkt wat wij met Tom&Co beogen: een multichannel winkelconcept ontwikkelen waarin advies primeert. De klant blijft terugkomen omdat hij er plezier in schept, mensen ontmoet die op dezelfde golflengte zitten, van gedachten kan wisselen met experts, …", reageert Thierry le Grelle, CEO van Tom&Co. Volgens hem voldoet ze dan ook perfect aan de huidige behoeften van zijn bedrijf.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?