- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De smartphone-applicatie myShopi is in zijn bestaan sinds maart vorig jaar 750.000 keer gedownload. De app, die in België, Frankrijk, Nederland, de Verenigde Staten, Canada en Groot-Brittannië werd gelanceerd, haalt vaak tegen de 2.800 downloads per dag.
MyShopi bevat meer dan 1.400 vooraf ingevoerde artikelen met foto, maar liefst 120.000 barcodes, de mogelijkheid om eigen producten toe te voegen, een functie om de dichtstbijzijnde winkel te zoeken die open is en de mogelijkheid om verschillende boodschappenlijstjes tegelijk aan te maken. De boodschappenlijsten zijn bovendien naar rayon georganiseerd en volgen dus de route in de supermarkt. Dankzij de koppeling met receptensites kan ook een lijst met ingrediënten in myShopi worden geïmporteerd. Sinds kort is het ook mogelijk om kortingsbonnen op myShopi te ontvangen. Sinds februari hebben de Belgen ongeveer 18.000 bonnen ingewisseld.Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?