- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Voedingsproducent Nestlé heeft een plan opgezet om de komende drie jaar 20.000 Europese jongeren aan een job helpen. Het plan “Nestlé in Europe” is gericht op jongeren onder 30 jaar, en moet duizenden stage- en opleidingsplaatsen opleveren tegen 2016. De toeleveranciers van Nestlé worden aangemoedigd om hetzelfde te doen.
“De overheid kan op zich het probleem van de werkloosheid onder jongeren in Europa niet oplossen, de bedrijven moeten daaraan ook een steentje bijdragen,” aldus Laurent Freixe (Nestlé Executive Vice-President en Zone Director voor Europa). "We willen een aanzienlijk aantal jonge mensen de kans bieden om binnen onze onderneming te leren en zich te ontwikkelen”, zegt Freixe. Nestlé heeft de mogelijkheid om die kansen te bieden dankzij de continue groei van het bedrijf in Europa, kinkt het.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?