Carrefour
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Carrefour
Carrefour België kondigde donderdag een nieuwe golf van prijsverlagingen aan, dit keer op producten die populair zijn bij klanten tijdens de zomerperiode.
Als onderdeel van zijn campagne om de koopkracht te stimuleren, kondigde Carrefour donderdag een zevende golf van prijsverlagingen aan. “Tijdens de maand juni zal een brede selectie van zomerproducten profiteren van deze kortingen, zodat klanten het meeste uit hun aankopen kunnen halen tegen lagere prijzen”, schreef het bedrijf in zijn persbericht. De prijsverlagingen zijn van toepassing op zowel food als non-food en gelden zowel voor producten van Carrefour als voor producten van nationale merken. Ze gelden ook voor alle drie de winkelformules van de retailer (Hyper, Market en Express) en voor zijn e-commercesite. “Gemiddeld past Carrefour een prijsverlaging van 6% toe op zijn foodassortiment en 15% op zijn non-foodassortiment”, vervolgt de Franse retailer. Tot de geselecteerde producten voor de prijsverlagingen van deze zomer behoren gazpacho van het merk Carrefour, voedende melk van Nivea en blikjes Fuze Tea.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?