- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Om de twee jaar onthult SIAL Parijs de belangrijkste wereldwijde trends uit de voedingssector. Een studie van ProtéinesXTC, een agentschap gespecialiseerd in communicatie, innovatie en voeding, geeft een overzicht van de verschillende innovaties per markt. We selecteerden 7 landen. Ontdek de belangrijkste trends per peiler (gezondheid, plezier, welzijn, ecologie, enz.) en een top 3 van de categorieën die in 2019 de meeste innovaties kenden. De categorie “non-alcoholische dranken" was waarschijnlijk de meest innovatieve wereldwijd.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?