- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Vanaf zaterdag 11 september herlanceert Aldi zijn actie waarbij je emoji kan verzamelen in alle Belgische winkels.
In september 2019 maakten emoji hun opwachting in alle winkels van Aldi in België. De actie was zo’n groot succes dat alle 140.000 albums die de winkelketen aankocht in amper één maand uitverkocht waren. De emoji maken nu hun comeback, wellicht tot plezier van iedereen die graag verzamelt. “Onze eerste verzamelactie was een schot in de roos. We stellen vast dat emoji vandaag nog steeds deel uitmaken van het leven van klein en groot. Ze brengen mensen aan het glimlachen. Het begin van het schooljaar is de perfecte gelegenheid om een tweede verzamelactie op touw te zetten”, zegt Isabel Henderick, managing diretor Aldi.
Klanten krijgen een emoji-figuurtje met een zuignapje bij elke aankoopschijf van 15 euro. In totaal zijn er 24 te verzamelen, die bij een verzamelalbum horen dat te koop is voor 1,99 euro. Dat album bevat twee gezelschapsspelen, net als enkele gadgets die de actie vervolledigen: een emoji bingo en een game met de naam ‘Fresh Race’. De actie loopt in de 440 Belgische winkels van Aldi van 11 september tot 16 oktober.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?