Tropicana
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Tropicana
Tropicana introduceert een nieuw assortiment aan verfrissende limonades in het schap van de gekoelde fruitsappen. Het premiummerk gaat zo op zoek naar nieuwe consumptiemomenten om een extra impuls aan het marktsegment te geven.
Terwijl de traditionele fruitsappen vooral bij het ontbijt worden geconsumeerd, passen de ‘lemonades’ perfect bij de apero of lunch. De nieuwe lijn is speciaal ontworpen om de smaakpapillen van de consument te prikkelen en op een verfrissende manier de dorst te lessen.
De limonades zijn gemaakt met verse fruitsappen en water. Ze bevatten enkel natuurlijke ingrediënten, waaronder handgeplukte citroenen uit Sicilië, wat resulteert in een lager suikergehalte. Het assortiment bestaat uit drie smaken: 100% citroen, citroen-framboos-hibiscus en citroen-watermeloen-munt.
Isolde Van Eenooghe
Dit artikel komt uit de april editie van Gondola Magazine. Benieuwd naar andere artikels? Neem dan snel een abonnement!
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?