- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De INN'awards zijn ook in 2014 weer van de partij! Binnen enkele weken onderscheiden zij weer de meest innovatieve producten die in de loop van 2013 op de markt zijn verschenen en de groei van de categorieën hebben aangezwengeld. Maar vandaag ligt de bal in uw kamp, want u mag niet vergeten uw meest innovatieve producten tijdig in te schrijven.
Wat kunnen de INN'awards voor u betekenen?
• Uw meest recente innovaties in de spotlight zetten• De mogelijkheid om het label "INN'awards" te gebruiken op uw producten of in uw communicatie zonder royalties te betalen. • Een uitreikingsceremonie dat een heus evenement is geworden.• Nieuw in 2014: een PR-campagne om de consument te sensibiliseren.
Hoe werken de INN'awards?
• Een jury bestaande uit de belangrijkste aankoopdirecteurs van de grootdistributie.• Een methode gesteund op de expertise van onze partners Nielsen en GfK. • Een wedstrijd georganiseerd in drie categorieën: food, non-food en huismerken. • Een initiatief dat openstaat voor alle merken, klein en groot. • Een bescheiden inschrijvingsgeld dat geïnvesteerd wordt in de organisatie van het evenement en de promotie van de laureaten.
Praktisch:
• Schrijf vanaf nu uw producten in op onze website www.innawards.be, met behulp van het online inschrijvingsformulier. • Opgelet: de definitieve sluiting van de inschrijvingen is vrijdag 7 maart!• Proclamatie van de laureaten: donderdag 24 april, in Imagibraine.• Hebt u bijkomende informatie of assistentie nodig? Contacteer Laura Lemberechts - Tel. +32 (0)15 627 918 - l.lemberechts@gondola.be
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?