- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
#4 De pandemie, groeiende inflatie en messcherpe concurrentie: 2022 kondigt zich als een moeilijk jaar aan voor retailers. Wat verwachten ze zelf van de komende twaalf maanden? Elke dag van de week blikt een retailer vooruit. Vandaag: Albert Heijn. Aan het woord is communicatieverantwoordelijke Ann Maes.
Bij foodretail is er veel aandacht voor prijs. Consumenten zijn door de berichten over stijgende prijzen meer bewust van hun koopkracht en het feit dat die vandaag onder druk staat. Tegelijk willen ze niet toegeven op kwaliteit. Dat zijn de twee assen waar alles het komende jaar rond draait.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?