- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
#5 De pandemie, groeiende inflatie en messcherpe concurrentie: 2022 kondigt zich als een moeilijk jaar aan voor retailers. Wat verwachten ze zelf van de komende twaalf maanden? Elke dag van de week blikt een retailer vooruit. Vandaag: Jumbo. Aan het woord is Peter Isaac, directeur België.
De rol van de supermarkt zal veranderen. We worden veel meer dienstverlener dan alleen verkoopplaats van producten. Winkels gaan zich meer richten op service en ambacht, op voorlichting, inspiratie en beleving. Bij Jumbo zien we die beweging met vertrouwen tegemoet. Onze 7 Zekerheden, de uitgangspunten van onze formule, blijven relevant en scherpen we aan waar nodig. Neem de belofte ‘vlot boodschappen doen’: met de komst van zelfscan en andere digitale hulpmiddelen is het belang hiervan alleen maar groter geworden. Verder blijven we heel nadrukkelijk inzetten op de beweging van foodretail naar foodexperience. Dat krijgt nu al gestalte met onze Verskeukens, maar er zit nog veel meer in het vat.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?