- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Retail en voeding vormen in coronatijden meer dan ooit de hartslag van de samenleving. Uit dankbaarheid voor hun inzet in moeilijke tijden bedanken retailers en bedrijven hun personeel op de meest uiteenlopende manieren.
Het zijn harde tijden voor iedereen. Verplegers en medisch personeel staan in de frontlinie van de coronacrisis, maar ook de retail en voedingsindustrie zijn vandaag meer dan ooit steunpilaren van de samenleving. Beide sectoren krijgen heel veel maatschappelijke appreciatie, maar ook de bedrijven zelf danken hun personeel dat er op het terrein voor zorgt dat alles blijft draaien. In moeilijke tijden kunnen medewerkers een hart onder de riem goed gebruiken. Niet verbazend dat de communicatieafdeling van retailers en voedingsbedrijven de handen uit de mouwen steken om hen te danken. Heeft u uw personeel op een bijzondere manier bedankt? Laat het ons weten en stuur uw video of boodschap naar d.soenens@gondola.be.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?