- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
3 Suisses werd dinsdag geconfronteerd met een buzz met negatieve gevolgen. Nadat de groep bij vergissing een korting van -50% op zijn totale aanbod had aangekondigd, werden de internetbestellingen geannuleerd. In de nacht van maandag op dinsdag merkten enkele e-shoppers op dat een promotiecode van bepaalde mode- en decoratieartikelen op welk artikel op de site dan ook van toepassing was. De informatie verspreidde zich vervolgens op de sociale netwerken voordat de groep constateerde dat er een ongewoon aantal bestellingen was geplaatst van bepaalde producten als iPads.
In de namiddag heeft 3Suisses zijn excuses gemaakt op Facebook en de annulering bekend gemaakt van bestellingen die met korting waren gedaan.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?