Albert Heijn
- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Albert Heijn
De Nederlandse supermarktketen Albert Heijn komt met een abonnement onder de naam Albert Heijn Premium. Voor 12 euro per jaar kunnen klanten profiteren van verschillende voordelen. Voorlopig is het niet beschikbaar in België, maar dat komt nog.
Het was de Nederlandse blogster Gierige Gerda die vrijdag met het nieuws kwam en intussen werd het door de supermarktketen bevestigd: Albert Heijn lanceert een abonnementsformule waarmee klanten kunnen genieten van allerlei voordelen. Voor 12 euro per jaar krijgen abonnees onder meer 10% korting op biologische producten en ontvangen ze dubbele spaar- en koopzegels en Mijn AH Miles. Daarnaast hebben abonnees tien in plaats van vijf persoonlijke Bonus Box-aanbiedingen en 10% korting op de Albert Heijn-bezorgbundel. Ook levert het abonnement 50% korting op het membership van Gall & Gall en Select van bol.com.
Marit van Egmond, algemeen directeur Albert Heijn: “De Bonuskaart bestaat al meer dan twintig jaar en is omarmd door miljoenen klanten. Met de Albert Heijn-app groeide ons bonusprogramma verder tot een plek waar je inspiratie opdoet, boodschappenlijstjes maakt, online bestelt en meedoet aan onze spaarprogramma’s. Nu zetten we een nieuwe innovatieve stap in de digitalisering van ons klantprogramma. Met dit nieuwe abonnement willen we klanten extra in de watten leggen. Of je nu in de winkel boodschappen doet of online bestelt, met Mijn Albert Heijn Premium krijgt je toegang tot nog veel meer voordeel en gemak.” Eerder liet Jumbo al weten dat het met een abonnementsformule experimenteert. Albert Heijn België voert het abonnement nog niet in, maar dat komt nog, zegt woordvoerder Ann Maes.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?