- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Albert Heijn breidt zijn eigen bezorgservice uit met leveringen via Deliveroo en Thuisbezorgd, die ervoor zorgen dat klanten binnen het halfuur boodschappen aan huis krijgen. Er loopt een test in Amsterdam, bij succes wordt het project uitgebreid.
Bestelplatforms Deliveroo en Thuisbezorgd.nl gaan voortaan dagelijkse boodschappen aan huis bezorgen vanuit de winkels van Albert Heijn. Klanten hebben de keuze uit een assortiment van 1.200 artikelen en krijgen de boodschappen binnen het halfuur aan de deur geleverd. De retailer wil het makkelijker maken om te kiezen voor een gezonde maaltijd. De service start volgende week vanuit twee winkels in Amsterdam en zal daarna bij succes verder worden uitgerold. Albert Heijn zag vorig jaar zijn e-commerceomzet groeien met 35% en schaalt daarom de bezorgmogelijkheden en de capaciteit continu op. De supermarktketen werkte al samen met de twee bezorgplatformen. Zo was het via Thuisbezorgd.nl al mogelijk om AH to Go-producten te bestellen en werkte Albert Heijn al samen met Deliveroo Hop.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?