- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Albert Heijn heeft 700 producten toegevoegd aan het assortiment van haar webwinkel AH.nl die voorheen enkel in Belgische winkels te verkrijgen waren. Het gaat o.a. om Côte-d'Or-chocoladepasta, Lay’s peper & zout-chips en Devos-Lemmens sauzen.
Stuk voor stuk gaat het om producten die in België erg populair zijn, maar in Nederland nog weinig bekend zijn. Dankzij hun succes in België worden ruim 700 producten online beschikbaar in Nederland via AH.nl. Dat schrijft Levensmiddelenkrant.
Ook in grenswinkelsHet “Belgische” assortiment wordt ook in enkele fysieke winkels geïntroduceerd. Volgens zakenkrant De Tijd zou een 200-tal producten ook in 36 winkels in de grensstreek (van Zeeuws-Vlaanderen tot Zuid-Limburg) gelegd worden.
Daarmee maakt Albert Heijn de omgekeerde beweging van wat het in ons land doet: het assortiment is hier immers Nederlands, en is voor maar 10% "Belgisch".
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?