- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Nadat Aldi Nord onlangs aankondigde dat het zijn winkelpark aan een indrukwekkend tempo zal moderniseren, volgt nu ook Aldi Süd met een nieuw lifestyle platform dat de consument wil inspireren.
Zoals zijn naam het al verklapt, wil www.aldi-inspiriert.de consumenten inspireren. Niet alleen op het vlak van voeding, maar in alle aspecten van het leven. Consumenten kunnen er terecht voor doe-het-zelfhulp, tuintips, sportoefeningen, knutselwerkjes voor heel de familie, reisideeën en natuurlijk recepten.
De consument kan op het platform zijn interesseveld bijsturen op basis van 6 criteria (Eten & Drinken, Huis & Decoratie, Buiten & Tuin, Welzijn & Fitness, Familie & Kinderen, en Reizen). Bij zijn volgende bezoek kan hij dan meteen de artikels lezen die met behulp van cookies perfect op zijn interesses zijn afgesteld.
Het platform draagt dezelfde naam als zijn magazine: Inspiriert, dat in 2015 gelanceerd werd. Daarin kunnen klanten recepten, tips, informatie, en knutsel-, decoratie- en reisideeën terugvinden.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?