- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Nadat de pandemie e-commerce een fikse duw in de rug gaf, lanceert nu ook biowinkelketen The Barn een aanbod van thuisleveringen. De prijzen zijn vergelijkbaar met die in de winkel.
Heel wat retailers bieden vandaag e-commerce aan hun klanten aan, maar in de sector van bioproducten in bulk is The Barn de eerste die het iniatief neemt om thuisleveringen aan te bieden. De keten heeft een partnerschap met de app Proxideal om dat mogelijk te maken. Het is een manier om een breder publiek te bereiken en om zich aan te passen aan de trend naar meer telewerk. Voor The Barn is het ook een gelegenheid om duurzame voeding meer toegankelijk te maken en tegelijk landbouwproject te ondersteunen. The Barn biedt concreet leveringen in Brussel en omliggende gemeenten aan binnen de twee uur, aan dezelfde prijs als in de winkel. De bevoorrading gebeurt vanuit Elsene. De leveringen worden uitgevoerd door fietskoeriers tegen een prijs van 5,95 euro in een straal van 3,5 kilometer van de winkel in Elsene. Per kilometer extra wordt een bijkomend bedrag van 1,25 euro gevraagd.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?