- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Met 'Voor de makers' lanceert Brico een online doe-het-zelfplatform waar klussers tips en tricks kunnen plaatsen. Daarnaast kunnen gebruikers ook vragen stellen over klussen in huis. Op die manier wil de keten mensen inspireren om zelf dingen te creëeren.
Veel alledaagse voorwerpen worden vandaag door massaproductie kant-en-klaar aangeboden. Jammer, vindt Brico, want hierdoor verliezen gebruiksproducten, meubels of soms zelfs een heel interieur hun persoonlijkheid.
Met het nieuwe online platform 'voor de makers' wil Brico mensen bij elkaar brengen en aanmoedigen om meer zelf te klussen. Wie zich (gratis) registreert kan zowel zelf tips posten als vragen stellen aan de community. Je komt er niet alleen te weten hoe je plinten plaatst of barsten in de muur herstelt, maar ook hoe je je eigen broodplankjes maakt uit resten hout of zelf een eettafel in elkaar knutselt.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?