Carrefour
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Carrefour
Carrefour België bevriest de prijzen van 100 producten gedurende 100 dagen. Dat is de derde en meteen ook laatste actie van zijn “Koopkrachtacties"-campagne.
“100 prijzen geblokkeerd gedurende 100 dagen” dat is de belofte van de laatste actie die Carrefour België vandaag gelanceerd heeft in het kader van zijn "Koopkrachtacties"-campagne. Nadat Carrefour eerst de producten van zijn merk Simpl onder de aandacht had gebracht en vervolgens een selectie van 1.000 artikels voor minder dan 1 euro aanbod, maakt de retailer opnieuw een selectie. Dit keer van producten waarvan de prijs niet zal veranderen tot het eind van dit jaar. Met deze laatste actie volgt Carrefour het voorbeeld van Carrefour Frankrijk dat deze actie al eind augustus lanceerde. Tijdens deze "Koopkrachtacties"-campagne worden ook andere initiatieven onder de aandacht gebracht, zoals 5 groenten en fruit voor minder dan 1 euro of een computer voor 1 euro per dag.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?