- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Na de aankondiging van Delhaize vorige week over zijn nieuwe klantenkaart, kondigt Carrefour nu de nieuwe versie van de Carrefour-app aan die “eenvoudiger, sneller en efficiënter” is.
Deze nieuwe app is waarschijnlijk meer een evolutie dan een revolutie. De nieuwe applicatie, die beschikbaar is via iPhone en Android, heeft vooral een nieuw design en een nieuw inlog- en aanmeldingssysteem. De essentiële functies blijven behouden. Op het startscherm vinden klanten de Carrefour Bonus Card, het aantal verzamelde Bonuspunten en de waarde ervan in euro, en het aantal coupons (geactiveerde, nieuwe en totaal aantal coupons). Bovendien bevat het startscherm ook een snelkoppeling naar de functies die het vaakst gebruikt worden waaronder een overzichtelijke interface voor online boodschappen, de digitale folders, de aankoopgeschiedenis, Bonuspuntengeschiedenis, de nieuwigheden van Carrefour en de klantendienst. De SmartScan is toegankelijk via 1 enkele klik. Daarnaast is het ook mogelijk om producten te scannen via de smartphone.
Meer dan één huishouden op twee maakt actief gebruik van de Carrefour bonus Card via de Wallet, een toepassing die alle functies van het getrouwheidsprogramma samenbrengt: de Carrefour Bonus Card, MyInvoice-facturen, coupons (exclusiviteiten van de app, Bonus Time coupons en coupons onderaan het kasticket) et de bonuscheques. Ook de informatie voor online boodschappen is snel beschikbaar: keuze van de winkel en tijdslot, zoekfunctie, frequent gekochte artikelen, boodschappenlijstje (binnenkort beschikbaar), de verschillende afdelingen, het winkelwagentje en de orderbevestiging. “Meer dan 1 op 2 huishoudens maakt actief gebruik van de Carrefour Bonus Card. Carrefour behaalt daarmee een marktpenetratie van bijna 60% bij de Belgische bevolking”, besluit Carrefour.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?