Casa
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Casa
Interieurketen Casa is gestart met een massale kortingscampagne, tot 70%, onder de noemer "Alles moet weg". Bedoeling is de bestaande voorraden opruimen.
"Casa streeft ernaar om de bestaande voorraad versneld door te verkopen", staat te lezen in het persbericht van de interieurketen. Casa heeft zojuist een kortingsactie tot 70% aangekondigd in al haar winkels en in verschillende categorieën decoratieproducten, huishoudelijke artikelen en meubels. Het doel is om de resterende voorraad op te ruimen voordat het merk dit najaar uitbreidt. Deze stap komt kort na de komst van een nieuwe aandeelhouder, de holding AAS Retail AB, die in april van dit jaar een meerderheidsbelang in de keten nam. De CEO van de keten verklaarde toen dat er een strategische herpositionering richting omnichannel zou plaatsvinden. Frank Pruijn, COO van Casa, die ook werd aangesteld ten tijde van de aankondiging, zei gisteren: "We werken aan de volledige integratie van een omnichannel klantervaring en de herpositionering van het winkelconcept." De winkelketen zal werken aan een vernieuwde winkelervaring na afloop van deze promoties, die lopen tot 28 juli, in alle Casa-winkels en ook online.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?