- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De Nederlandse online supermarkt Crisp komt met steile ambities en een uniek businessmodel naar Vlaanderen. Gesprek met medeoprichter Tom Peeters.
We hebben de missie om de wereld een stukje smaakvoller te maken, in de brede zin van het woord. Het gaat niet alleen om smakelijke producten, maar ook om hoe wij ons als bedrijf organiseren en waar wij voor staan. We zijn ruim drie jaar actief in Nederland, daar zijn we uitgegroeid tot een gezonde business. Onze ambitie is nu naar een volgende markt te gaan. We geloven dat de Vlaamse markt een hele goede structuur voor ons heeft: we bedienen heel veel gezinnen die niet alleen in steden wonen, maar ook om het stedelijk gebied heen. Als je kijkt naar regio Brussel, Gent en Antwerpen, dan is dat één van de drukst bevolkte regio’s van Europa. Dat is ideaal voor ons. Daarnaast staat de Vlaming voor goed eten en waardeert hij service. Dat is precies waar wij voor staan.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?