- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Sinds enkele dagen geeft een bedrijf zich op Internet en het sociale netwerk Facebook uit voor Colruyt. Klanten kregen tegen privé-informatie een bon van 1.000 euro aangeboden om bij Colruyt te besteden. De supermarktketen roept zijn klanten op om niet op deze advertentie in te gaan en heeft aangekondigd een klacht in te dienen. “Wij onderzoeken momenteel wie de initiatiefnemer is van deze webpagina, maar wij zullen in ieder geval een klacht indienen bij de gerechtelijke instanties”, aldus Bart Van Lierde, Marketingdirecteur van de groep. Volgens de eerste berichten zou de site (colruyt.us) geregistreerd zijn in Pakistan.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?