Cora
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Cora
Cora zal volgende week een gloednieuwe promotie lanceren. Het principe is gebaseerd op de aankoop van een Moulinex Cookeo+ snelkookpan tegen een promotieprijs van 198 euro, waarbij klanten in ruil voor het tonen van hun klantenkaart 4 waardebonnen krijgen voor een vergelijkbaar bedrag.
In deze moeilijke en zeer concurrerende consumentenomgeving voert iedereen zijn creativiteit op om te proberen consumenten voor zich te winnen. Volgende week trekt Cora alles uit de kast door zich te richten op een zeer populair huishoudelijk apparaat: de multi-cooker. Je hoeft alleen maar te kijken naar de hoeveelheid trafiek die dit type apparaat trekt elke keer dat Lidl zijn Silvercrest aanbiedt om overtuigd te zijn.
Op 30 april lanceert Cora, in samenwerking met Moulinex, een groots getrouwheidsprogramma “COOKEO+ 100% terugbetaald”. Het werkt als volgt: klanten kopen een Moulinex COOKEO+ voor de promotieprijs van 198 euro (in plaats van 279,9 euro) en tonen hun Cora-kaart aan de kassa. In ruil daarvoor ontvangt de klant 4 kortingsbonnen voor een totale waarde van 198 euro, dat wil zeggen 3 bonnen ter waarde van 50 euro en 1 bon ter waarde van 48 euro. Deze kortingsbonnen verschijnen alleen in de Cora mobiele app tijdens de week waarin ze geldig zijn. De eerste voucher wordt vanaf 13 mei geactiveerd in de App.
Cora benadrukt dat dit loyaliteitsinitiatief deel uitmaakt van haar campagne 'Onze strijd: uw koopkracht! en dat het ook inspeelt op de groeiende trend van 'goed eten'.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?