- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
PayPal voerde onlangs een onderzoek uit om de Europese trends in online betalingen te onderzoeken. Een ideale gelegenheid voor een gesprek met Joachim Goyvaerts, algemeen directeur Benelux en Ierland van de e-commercespeler. Een blik op de tendensen van 2021 en de verwachtingen voor 2022.
De recente studie van PayPal over online betalingen toont dat 65% van de Belgen hun boodschappen online doen. Hoewel consumenten online betalingen meer en meer appreciëren en er sinds de pandemie meer gebruik van maken, is meer dan de helft (52%) er ook terughoudend tegenover: ze vrezen dat hun financiële gegevens gedeeld worden. België bevindt zich nog in de ontwikkelingsfase wat betreft online aankopen en maaltijdbezorging, gezien 13% van de Belgen slechts één keer online betaald hebben sinds de komst van het coronavirus. In vergelijking met andere landen lijkt België nog licht achterop te hinken met digitale betalingen. Gesprek met Joachim Goyvaerts, algemeen directeur van PayPal Benelux en Ierland.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?