- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
#1 Het einde van het jaar nadert met rasse schreden. Dringend tijd dus voor retailers om zich voor te bereiden op een van de drukste periodes van het jaar! Wat mogen we dit eindejaar verwachten op de feesttafel? We vroegen het aan enkele retailers. Starten doen we met Colruyt Group.
Colruyt Group is klaar om te vieren. Speciaal voor het eindejaar voegt de groep zo’n 320 extra feestproducten toe aan zijn assortiment. “Een derde daarvan bestaat uit droge voeding en dranken. Daarbij komen nog een vijftigtal diepvriesproducten en de rest zijn versproducten, zowel van de beenhouwerij als van de versmarkt”, verklaart Eva Biltereyst, woordvoerster bij Colruyt Group. “Naast die 320 producten, hebben we uiteraard ook nog non-foodkerstartikelen waarbij de focus vooral op de decoratie van de kersttafel ligt.”
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?