Delhaize
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Delhaize
Delhaize heeft besloten om haar "cadocards" stop te zetten wegens gebrek aan succes. Klanten hebben tot 1 juni 2024 de tijd om hun geschenkkaarten te gebruiken, daarna zullen ze niet meer aanvaard worden in de Delhaize-winkels.
De "cadocards", een systeem van voorafbetaalde kaarten die cadeau kunnen worden gegeven en vervolgens kunnen worden uitgegeven in Delhaize-winkels, is niet zo succesvol als de onderneming had gehoopt. De retailer heeft daarom beslist om het concept stop te zetten, zoals vermeld op de posters die in de winkels van Delhaize hangen: "Vanaf 1 juni 2024 kunt u niet meer betalen met Delhaize-cadocards". Nieuws dat deze donderdagochtend aan Gondola werd bevestigd door Delhaize-woordvoerster Ine Tassignon. "Deze dienst was geen groot succes bij de klanten, weinigen onder hen hadden interesse om de cadocards te kopen”, legt ze uit, terwijl ze eraan toevoegt dat "Delhaize momenteel geen plannen heeft om een ander systeem te lanceren ter vervanging van de cadocards".
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?