- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Drie berichtjes over AH, drie tekens aan de wand. Ten eerste brengt Albert Heijn haar eerste ‘Belgische’ huismerkproduct op de markt. Vanaf volgende week kan je bij AH, zowel in België als in Nederland, Belgische mayonaise in de rekken terugvinden. Wij kijken alvast uit naar hun volgende ‘Belgische’ huismerklancering. Ten tweede blijken de klanten van AH in België – misschien tegen de verwachtingen in – vooral geïnteresseerd te zijn in Nederlandse producten, denk maar aan Optimel yoghurt of Bolletje Schuddebuikjes.
Ten derde - een exclusief bericht door Gondola - zit AH niet bepaald stil om hun Belgische netwerk verder uit te bouwen. Dat Marco en Nathalie Van Ende een tweede winkel zouden openen is al lang geen geheim meer. Maar een gunstige wind heeft ons ingefluisterd dat pal in het centrum van Antwerpen, op een steenworp van een Carrefour en een boogscheut van een Delhaize, Albert Heijn zich wil installeren in een pand dat vandaag wordt gebruikt door een overbekend bagagemerk, tussen de Lombardevest en de Schoenmarkt – in de Geefstraat. Dat is de hypothese van onze bron en onze studio heeft het voor u reeds grafisch vertaald. Wordt ongetwijfeld vervolgd.Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?