- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Na de digitale service punten in de winkels en de lancering van een webshop, gaat Gamma België een stap verder in de ontwikkeling van haar digitale strategie met de lancering van een eigen smartphone applicatie.
De Gamma app is in de eerste plaats een tool die de winkelervaring moet vereenvoudigen. De applicatie bevat namelijk de Gamma pluskaart en kortingsbonnen, zodat de klant die altijd op zoek heeft. Bovendien vindt hij er alle promoties en productinformatie. Hiervoor hoeft hij het product alleen maar te scannen met zijn smartphone. De app laat ook toe het assortiment te bekijken en producten te bestellen.
"Met deze nieuwe tool willen we de winkelervaring van onze klanten naar een hoger niveau tillen. Deze app vereenvoudigt immers het winkelbezoek en helpt klussers bij hun zoektocht naar informatie. Uiteraard staan onze ervaren winkelbedienden ook paraat om klanten te adviseren. Deze Gamma app past perfect binnen onze digitale strategie en we zijn hier zeer trots op", zegt Rudi Petit-Jean, Directeur Gamma België.
De app van Gamma is vanaf nu verkrijgbaar in de App Store en Google Play.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?