- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Nu de zomer in het land is, wil AB InBev zijn Hoegaarden Rosée naar voren schuiven als verfrissend zomerbier. Om het witbier in de kijker te zetten, liet het Clear Channel een opvallend reclamebord ontwikkelen.
Urban Media, een afdeling van Clear Channel, ontwierp voor Hoegaarden Rosée een reclamebord met een gigantische waterval. Er stroomt een grote roze golf uit een immense banner langs de Antwerpse kaai, nabij talloze consumptieplaatsen op het Eilandje, een trendy wijk in Antwerpen.
De actie vindt plaats van 28 juni tot 2 augustus en is het resultaat van een samenwerking tussen AB InBev, Vizeum, Posterscope en Urban Media (Clear Channel).
Met de campagne maakt Hoegaarden Rosée comeback in het reclamelandschap. Het bier was al sinds 2012 niet meer actief geweest in de media, maar komt nu een opvallende manier terug.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?