- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Iets meer dan een jaar nadat hij aan het hoofd kwam van Nielsen Benelux krijgt Johan Vrancken een nieuwe, dubbele functie aan het hoofd van de groep. Judith Kuiper neemt de fakkel van hem over.
Johan Vrancken wordt bij marktonderzoeksbureau Nielsen wereldwijd verantwoordelijk voor het luik publi, non-profit en expanded verticals bij de afdeling Consumer Insights. Tegelijk krijgt hij ook de verticale verantwoordelijkheid over het FMCG-universum in Europa. Een snelle promotie die mensen die Johan Vrancken ontmoetten of met hem samenwerkten niet zal verbazen. Zowel bij klanten als bij partners, waar Gondola deel van uitmaakt, werd duidelijk dat de afscheidnemende managing director van Nielsen Benelux een topper is, die de evolutie van de activiteiten van de onderneming versterkte.
Vanaf 1 augustus wordt Johan Vrancken in zijn huidige functie vervangen door Judith Kuiper die, nadat ze managing director van Nielsen Oostenrijk en Zwitserland was, de verantwoordelijkheid krijgt over Nielsen Benelux en Nordics. Meer dan ooit zal de nadruk liggen op het luisteren naar de klanten en naar hun behoeften, in een context waar er heel wat uitdagingen zijn, zo bevestigt ons Johan Vrancken.
Gondola feliciteert Johan Vrancken met zijn nieuwe, dubbele functie en bedankt hem voor de uitstekende samenwerking in het voorbije, zeer bewogen jaar. We verwelkomen tegelijk Judith Kuiper en kijken ernaar uit om met haar samen te werken en haar aan onze lezers voor te stellen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?