- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Vorig jaar heeft koekjesfabrikant Jules Destrooper in het kader van zijn 125-jarig bestaan in samenwerking met de stad Nieuwpoort en projectontwikkelaar Sea-Coast een grote wedstrijd georganiseerd op de Belgische markt. 125 deelnemers uit alle delen van het land konden zich kwalificeren om mee te doen aan de grote finale van 21 januari. Tijdens de eerste ronde hebben de finalisten een schriftelijk examen gedaan waarin hun kennis van de geschiedenis van Jules Destrooper werd getest. De 10 deelnemers met de beste score werden vervolgens uitgenodigd op het toneel te komen. Elk van hen mocht een sleutel uitkiezen en proberen de deur te openen die op het toneel stond. Uiteindelijk was het Annie Vanschooren die de grote prijs heeft gewonnen en de gelukkige eigenaresse is geworden van een appartement in Nieuwpoort.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?