- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Jupiler geeft vandaag in Brussel de officiële aftrap voor zijn campagne "Jupiler Big Times". Een affiche van 28m2 groot nodigde passanten uit om omhoog te kijken, naar mannen met een biertje in de hand, die op 40m boven de grond hangen. Deze nieuwe campagne biedt de fans van het beroemde bier ultieme momenten met vrienden te ervaren: een road trip naar drie Europese muziekfestivals (Werchter - Melt - Rockslide), een reis naar Londen voor de finale van de FA Cup en een grote barbecue (voor 30 personen), bereid door de wereldkampioen op dit gebied. Om een van deze ultieme momenten te kunnen winnen, moeten de consumenten de letters verzamelen die te vinden zijn op alle Jupiler producten die in de winkel verkrijgbaar zijn en de code vormen van de diverse "lifetime experiences" op de Jupiler site. Ten slotte zal Jupiler, als het aantal 200.000 fans op Facebook wordt bereikt, een "Big Time Party" organiseren.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?