Lidl
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Lidl
Afgelopen donderdag is Lidl tijdens de Gala Night van Gondola Society uitgeroepen tot Salesforce Retailer of the Year Belgium. De award voor de meest duurzame retailer gaat dit keer naar de Nederlandse brillenretailer Ace&Tate.
Nadat op 6 oktober de categoriewinnaars van de ‘Salesforce Retailer of the Year’-prijzen al bekend waren gemaakt, werden op donderdag 10 november de overall winnaars voorgesteld. In totaal werden er vier prijzen uitgedeeld. Lidl ging aan de haal met de titel ‘Salesforce Retailer of the Year Belgium’ 2022-2023. Aveve sleepte voor de derde keer op rij de eretitel ‘Beste Winkelketen van België’ 2022-2023 in de wacht en liet zo Standaard Boekhandel en Pearle Opticiens achter zich. De ‘Webshop Award Belgium’ 2022- 2023 was voor Zooplus, dat in Europa erg succesvol is en dezelfde prijs ook in Nederland en Italië ontving, waar de Salesforce awards ook worden uitgereikt. De dierenwinkel liet zo ICI Paris XL en Hubo achter zich. Bij de Salesforce awards, die een initiatief zijn van Q&A, werd er ook aandacht besteed aan duurzaamheid in de vorm van de Salesforce Sustainable Retailer of the Year’ award. Die ging dit jaar naar de Nederlandse brillenretailer Ace&Tate.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?