- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Vorig jaar fleurde Jean-Paul Gaultier de blikjes en flesjes van Coca-Cola Light op. Voor het 30-jarig bestaan van het soft-light merk is nu de Amerikaanse stylist Marc Jacobs aan de beurt. “Ik vind het een voorrecht en voel me dan ook zeer vereerd dat ik voor 2013 ben gekozen tot Art Director van Coca Cola Light. Ik kan nu in deze campagne voor het 30-jarig bestaan van Coco-Cola Light mijn eigen artistieke touch inbrengen. Dit merk is een internationaal icoon … en ik ben gek op iconen!”, zegt Marc Jacobs. De speciale collectie blikjes en flesjes die door hem worden ontworpen, zullen in maart te koop zijn.
De teaser is al te zien op:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?