- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De sociale netwerksite LinkedIn heeft de Nederlander Marcel Molenaar benoemd tot Country Manager voor de Benelux. Molenaar wordt verantwoordelijk voor het leiden, versterken en uitbouwen van het merk en haar reputatie. Ook zal hij zorg dragen voor het behoud van LinkedIn’s bedrijfscultuur en waarden.
Marcel Molenaar werkt sinds november 2012 voor LinkedIn als hoofd van de afdeling Marketing Solutions, een afdeling die sindsdien met 70% gegroeid is aldus LinkedIn.
"Marcel is de juiste persoon om ons team in de Benelux te leiden", zegt Ariel Eckstein (Managing Director van LinkedIn EMEA). "Door zijn uitgebreide ervaring in het uitbouwen van teams en het ontwikkelen van toonaangevende go-to-market campagnes zal het LinkedIn merk uitgebreid en versterkt kunnen worden in de Benelux."
Molenaar: “De Benelux is een belangrijke regio voor LinkedIn en ik ben blij om de rol van Country Manager te mogen opnemen. Dat LinkedIn in onze regio al breed omarmd wordt door professionals en bedrijven, biedt veel kansen. Ik kijk ernaar uit om LinkedIn verder te helpen groeien en deze kansen te verzilveren.”
Marcel Molenaar is één van de sprekers op de Gala-avond van The Retail Society op 19 november in het Paleis der Academieën. Meer info? Klik hier
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?