- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
In België telt het sociale netwerk Facebook op dit moment meer dan 4.634.220 gebruikers. Maar Facebook is ook een belangrijk instrument voor de merken, wat vooral te danken is aan zijn analysesysteem. Wij hebben een blik geworpen op de top 5 Belgische merken op dit netwerkwerk. Op de eerste plaats vinden we M&M's Belgium met ongeveer 202.649 fans, gevolgd door Duvel (136.174), Jupiler (131.390), Mars Belgium (62.306) en Hoegaarden (57.310).
Sector FMCG:
1. M&M's Belgium - 202.649 fans (+ 112 per dag)
2. Mars Belgium - 62.306 fans (+ 105 per dag)
3. Kellogg's Tresor Belgium - 54.018 fans
4. Lay's Belgium - 45.535 fans (+ 2.452 per dag)
5. NESCAFE Dolce Gusto Belgilux - 12.428 fans (+ 6 fans per dag)
Sector Retail:
1. IKEA België - 27.318 fans (+ 19 per dag)
2. IKEA Belgique - 26.545 fans (+ 48 per dag)
3. Maasmechelen Village - 20.393 fans (+ 7 per dag)
4. Jbc - 20.214 fans
5. Galeria Inno - 18.484 fans
Sector Retail Food:
1. Quick Belgium - 108.831 fans (+ 212 per dag)
2. Ben & Jerry's België - 26.690 fans (+ 100 per dag)
3. Starbucks Belgium - 18.930 fans (+ 43 per dag)
4. Ben & Jerry's Belgique - 7.479 fans (+ 8 per dag)
5. Traiteur Paulus - 1.172 (+ 2 per dag)
Sector Alcohol:
1. Duvel - 136.174 fans (+ 15 per dag)
2. Jupiler - 131.390 fans (+ 37 per dag)
3. Hoegaarden - 57.310 fans (+ 37 per dag)
4. J&B Belgium - 51.167 fans (- 8 per dag)
5. Kriek Lindemans - 19.828 fans
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?