iStock
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
iStock
De warme sauzen doen het goed en groeien, ook in volume. De huismerken gaan vooruit en de consumenten kiezen voor kwaliteit.
Er vallen positieve cijfers te melden voor de warme sauzen! Volgens de cijfers van NielsenIQ (MAT P08 2024) lijken warme sauzen goed bestand tegen prijsstijgingen. De categorie kent een volumegroei van 2,0% ondanks de prijsstijging van 2,9% en dat vertaalt zich in een groei van de waarde met 5,0%. Daarbij kennen de huismerken een snellere groei dan de A-merken. Pastasauzen vormen een belangrijk segment voor de consumenten, die nog altijd op zoek zijn naar kwaliteit.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?