- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De Belgische flashdealsite Outspot neemt MeQuedoUno over, een Spaans e-commerceplatform dat flash-verkopen biedt met sterke kortingen op een brede waaier aan producten.
MeQuedoUno is een Spaans e-commerceplatform, dat haar leden via flashdeals de mogelijkheid geeft om aantrekkelijke producten te kopen tegen sterk gereduceerde prijzen, heel vergelijkbaar met Outspot. Het bedrijf telt een klantenbestand van meer dan een half miljoen actieve leden. Outspot wordt een belangrijke Europese speler: het deed eerder al overnames in Italië, Nederland en Frankrijk. Het is vandaag de dag actief in 10 Europese landen, waaronder ook Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Ierland.
Op de website van Outspot, opgericht in 2008, vinden leden een geselecteerd aanbod aan producten, reizen en belevenissen aan uitzonderlijke prijzen. Zo bieden zowel Outspot als derde handelaars er onder meer dekbedden, ledspots, boxershorts, planten, hotelovernachtingen en toeristische uitjes aan, allemaal met korting. Outspot kiest zelf de meest relevante producten uit, zodat ook elk product kan worden getest en goedgekeurd alvorens gelanceerd te worden op haar platform. Dit selectieproces wordt gecombineerd met de verdere selectie door een eigen AI-systeem waardoor de leden de voor hen meest relevante voorstellen in hun mailbox ontvangen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?