- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Met de start van het pretparkseizoen opent Panos zijn eerste winkel in Bobbejaanland. De nieuwe zaak is gelegen in de nieuwe themazone 'Land of Legends' waar onder meer de Typhoon en Sledge Hammer zich bevinden. Op deze manier zet de broodjesketen zijn expansie in ons land voort.
Het pretparkseizoen is weer van start gegaan, een kans die Panos niet onbenut laat. De broodjesketen opende namelijk een nieuwe Panos-vestiging in Bobbejaanland die volledig uitgebaat zal worden door het pretpark zelf. De zaak is gelegen in het hart van de nieuwe themazone, Land of Legends. waarin — naast Bobbejaanland iconen Typhoon en Sledge Hammer — een nieuwe triple launch coaster wordt gebouwd voor de durvers en een nieuwe waterspeelzone voor de kinderen. 'Land of Legends' opent trouwens in juni.
"Families komen naar dit pretpark voor een ontspannend dagje vol plezier. Een versgebakken koffiekoek, belegd broodje of een lekkere snack past daar perfect bij. Klanten kunnen bij Panos zowel rekenen op een rustpunt in hun drukke dag als op de snelle bediening waarvoor we bekend staan”, vertelt Karl Selleslags, managing director van Panos. “We zijn dan ook bijzonder tevreden dat Panos een vaste waarde wordt in het Belgische familiepark Bobbejaanland. We delen onze horeca-expertise op vlak van verse en kwalitatieve voedingsproducten en ons on-the-go-concept graag met deze nieuwe partner. De eerste verkoopresultaten zien er alvast veelbelovend uit."
Panos heeft verschillende types van winkelpunten: in stadscentra (Panos City), in treinstations, in benzinestations, maar ook in pretparken. Sinds 2010 is de broodjeszaak immers al de trouwe partner van Plopsaland.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?