Het Belgische pyjamamerk Woody opent zijn allereerste belevingswinkel voor kinderen in de Gentse binnenstad. Kinderen kunnen er hun fantasie de vrije loop laten dankzij de vele kruipnetten en technologische snufjes die aanwezig zijn zoals de experience wall waar kinderen hun ingekleurde tekeningen kunnen inscannen en tot leven wekken.

Het Belgische pyjamamerk Woody, dat gevestigd is in Gent, blaast dit jaar 25 kaarsen uit. En dat mag gevierd worden. Woody opent namelijk zijn allereerste flaghshipstore in Gent, waar kinderen hun fantasie de vrije loop kunnen laten. In de winkel draait alles rond beleving. Zo hangen er overal in de winkel kruipnetten waardoor kinderen zich snel in de Woody wereld wanen en hangt de kleding op de hoogte van de kinderen. 

Woody
Woody

Wanneer het donker is, zullen de pyjama’s en een aantal accenten in de winkel trouwens oplichten dankzij de glow in the dark-technologie die aanwezig is.

Woody

Daarnaast integreerde het pyjamamerk ook talrijke technologische snufjes om de beleving nog meer te verbeteren. De eyecatcher is de experience wall waar kinderen hun ingekleurde tekeningen inscannen en tot leven wekken door zelf te bewegen voor het scherm. “Een leuke manier om inkleuren en gamen samen te brengen”, aldus Woody.

Woody

Ook de nieuwe app krijgt een plek in de winkel. De wall of fame vloerstickers kunnen immers gescand worden om zo de Woody dieren tot leven te brengen. Hetzelfde geldt voor de diertjes op de pyjama’s. 

Woody

"Ik ben ontzettend trots op de belevingswinkel die we samen met ons team en onze partners Stockman Verstraete en Tailormate & nocomputer hebben ontworpen en verwezenlijkt. We hebben een winkel gecreëerd waarin de nieuwe generatie kinderen in thuiskomen. We zijn er dankzij innovatie en technologie in geslaagd om de beleving naar al onze kanalen door te trekken. Dit maakt van onze flagshipstore toch wel een uniek en aparte plek in het straatbeeld”, verduidelijkt Steven Van De Velde, managing director van de Woody Group.