- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Met de titel Master Marketer bekroont STIMA jaarlijks personen die marketing op managementniveau uitoefenen of vanuit hun ondernemerschap marketeer zijn en het vak op een hoger niveau tillen. De titel is de bekroning voor een jarenlange inzet. Voor 2016 is Rudi Petit-Jean, Directeur van Gamma België, een opvallende vertegenwoordiger uit de Doe-het-Zelf sector die niet vaak in deze lijsten voorkomt.
Gondola Homing Experience vroeg Rudi om een eerste reactie.
"Uiteraard ben ik heel bij met deze mooie erkenning", aldus Rudi die duidelijk nog aan het bekomen is van deze onverwachte eer die hem te beurt valt. "Ik beschouw het vooral als een waardering voor mijn parcours bij Gamma", vervolgt hij. Het is onderdaad opvallend hoe Rudi op jonge leeftijd (32 jaar) op de directeursstoel van Gamma België kwam te zitten om die 23 jaar later nog steeds warm te houden! Toch blijft hij, geheel zoals we hem kennen, heel bescheiden en vindt hij het vooral mooi dat deze bekroning er net komt nu Gamma volop in transitie is naar een omnichannel retailer.
Rudi: "Onze webshop doet het uitstekend. Vorige week was die al twee maal zo groot als een normale winkel. De net op de winkelvloer geïntoduceerde zuilen hebben op 1 week tijd al een tienvoud van de geplande meeromzet gebracht."
Het typeert Rudi, die zelden de pluim op eigen hoed steekt en al die jaren zijn organisatie met zachte hand doch vastberaden leidt, ook in een moeilijke markt.
Gondola wenst Rudi bij deze van harte proficiat!
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?