- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De verkoop van Spadel groeide in dit eerste trimester met 3,7% in volume, wat goed was voor een meeromzet van 5,1%. De Franse markt ging er met 1% op vooruit, de Nederlandse met 4,4% en de Belgische met 3%. De marktleider in de waterverkoop in België en Nederland blijft echter voorzichtig en houdt zorgvuldig de prijsverhogingen van de petflessen in het oog. In dit tweede kwartaal komt het merk met tal van nieuwigheden, waaronder een nieuw gamma flessen voor Bru en een nieuwe formule voor Spa Citroen. Speciaal voor de Nederlandse markt werd ook een nieuwe glazen Spa-fles ontwikkeld.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?