- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Volgens onderzoeksbureau Compete heeft Twitter bij 66,1% van de gebruikers een impact op hun aankoopbeslissing. Daarnaast bleek ook dat 12,5% van de consumenten de berichten die ze van retailers ontvangen op Twitter als “extreem invloedrijk” benoemen. Nog interessant om weten is dat 31 procent van de online consumenten op Twitter minstens vijf retailers of producten volgen. Bij 6 procent van hen stijgt dit zelfs tot meer dan dertig retailers of producten. De onderzoekers verklaren dat 58,7 procent van de respondenten producten of retailers op Twitter volgen om op de hoogte te blijven van promoties en kortingen. Op de tweede plaats volgt het verkrijgen van informative over een specifieke retailer (32,9%). De resultaten van dit onderzoek vertonen trouwens opmerkelijk veel gelijkenissen met de resultaten voor het sociale network Facebook.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?