iStock
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
iStock
De voedselproductieketen staat onder zware druk: eerst was er de coronapandemie, dan de oorlog in Oekraïne en nu de torenhoge energieprijzen en een losgeslagen inflatie. En dat in een tijd waarin de klimaatcrisis die dringender is dan ooit. Een gesprek met Antoine Lebrun, algemeen directeur van WWF België, en Pierre-Alexandre Billiet, CEO van Gondola over oplossingen om te voorkomen dat de huidige puinhoop een ramp wordt.
De komende maand staat onze website in het teken van True cost of food. Speciaal voor dat thema publiceert Gondola Magazine, in samenwerking met het WWF, een reeks artikelen die ons laten nadenken over de werkelijke kost van voeding. Als voorbereiding op deze oefening, die zo belangrijk is in deze moeilijke tijden, zijn de CEO's van de twee organisaties bijeengekomen om het onderwerp te bespreken en de hoofdlijnen van de actie uit te zetten.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?